שם:
טל':
אימייל:
09-7962420
תל מונד החדשה
תל מונד החדשה
 
המדריך למציאת דירה למכירה

המדריך למציאת דירה למכירה

איתור דירה למכירה מצריך הדרכה מדוקדקת, משום שלא כל דירה בהכרח תתאים לכם, וגם המחיר הוא עניין מאתגר למדי. לכן, טוב תעשו אם תקראו היטב את הכתוב כאן, ותכווינו את עצמכם לקראת דירה משלכם. בניגוד למה שסוברים, זה בהחלט אפשרי גם אם אתם מתגוררים בישראל היקרה והצפופה. רק תלכו אחרי צעדים אלו ותגלו שהדירה לא כל כך רחוקה כמו שחשבתם.

בחרו את אזור המגורים שלכם

הבחירה היא בין אזורים בהם מתקיים מסחר בנדל"ן. נחסוך לכם ונגיד שאזור השרון, אזור הדרום ומעט מאזור המרכז מכילים שטחי מסחר בהם ניתן למצוא קוטג'ים ודופלקסים במחירים יחסית טובים. בחירה באזור צריכה להיעשות על פי מקומות העבודה שלכם, הימשכותכם לאזור מסוים (למשל אזור שיש בו ים או מדבר, אזור ירוק או בסביבה עירונית, וכד') ובאיזשהו מובן – גם ההון החברתי שלכם: אם יש לכם יותר חברים ומכרים באזור מסוים, והפעילות שלכם מתקיימת בו, מוטב להשתקע בו.

בחרו את סוג הדירה הרצוי

סוג הדירה הרצוי יכול להיות ליחידים, לזוג או למשפחה. הדירה יכולה להיות חד קומתית או דו קומתית. חשוב לבחור בדירה על פי כמות הנפשות שיש לכם בבית, על מנת שמחד לא תיווצר צפיפות, ומאידך לא תתחייבו לדירה מרווחת מדי ותשלמו מחיר מופקע עקב כך. סוג הדירה הרצוי הוא כזה שיאפשר לכם לשלם עליו בכבוד וגם לשכן את כל משפחתכם או שותפיכם למגורים.

המועד הטוב ביותר לקנות דירה: עכשיו

זו לא סיסמה, ואנו בטוחים ששמעתם זאת עשרות פעמים, או לא מאות. הסיבה לכך שכעת זה הזמן הכי טוב לקנות דירה היא שלא נראית העלאה בריבית על ההלוואות, מה שידרבן עוד ועוד ישראלים לצרוך משכנתאות בריבית כמעט אפסית. בשל כך שלא צפויה הורדת ריבית, המדיניות הזו כנראה תמשיך, והמחירים של הדיור יוסיפו לעלות. לכן, על אף שהמצב בארץ אינו מהמזהירים בשוק הדיור, הוא הרע במיעוטו ביחס למה שיצפון לנו העתיד עם הריבית הנמוכה שרק תגביר עוד יותר את הביקוש לדירות חדשות וישנות כאחת.

פרוייקט תל מונד החדשה יוצא לדרך בימים אלו!

פרוייקט תל מונד החדשה יוצא לדרך בימים אלו. יחידות דיור חדשות נבנות במקום ולכם יש הזדמנות לקחת חלק בפרויקט נדלן ייחודי מסוגי - דירות למכירה בשרון במקום הארקטיבי ביותר למגורים באזור השרון. בואו לקנות דירה חדשה למכירה, מתאימה למשפחה, דו קומתית, קרובה לצירי גישה מרכזיים בדרכים!

וילות חדשות למכירה בשרון

09-7962420

דירות למכירה בשרוןתל מונד החדשה | אודות הפרוייקט | מידע מקצועי | וילות בשרון | פנטהאוזים למכירה | דירות גן למכירה | קוטג'ים למכירה | דירות גג | דופלקסים בשרוןצור קשר | מפת אתר

תל מונד החדשה, פרוייקט הנדלן היוקרתי בשרון, טל: 09-7962420