שם:
טל':
אימייל:
09-7962420
תל מונד החדשה
תל מונד החדשה
 
דירות גן למכירה בשרון

דירות גן למכירה בשרון

דירות גן חדשות בתל מונד החדשה - חלום המגורים של השרון מתגשם!

פרויקט תל מונד החדשה יוצא לדרך ולכם יש הזדמנות לרכוש דירת גן חדשה במיקום החם בשרון. במסגרת הפרויקט, נבנות יחידות דיור רבות ומגוונות, כגון פנטהוזים, דירות, בתים פרטיים, וילות ועוד. דירות הגן החדשות בתל מונד החדשה מוצעות למכירה במחירים מיוחדים, עם שפע של הזדמנויות למגורים בסביבה ירוקה וחלומית! רוצים לדעת פרטים נוספים? צרו עמנו קשר ונשוב אליכם בהקדם.

הישראלים תמיד חולמים על בית קטן עם גינה, כך שילדיהם יוכלו להשתובב בגינה מטופחת והם, יוכלו לארח את האורחים האהובים עליהם בחצר. גם מבחינת האזור, רבים יעדיפו דירות גן למכירה בשרון, על פני דירה צפופה באזור אורבני במרכז הסואן. איכות החיים , הנוף, המוסדות החינוכיים, הנגישות היא נוחה לאזור שיש בו הרבה זוגות צעירים עם ילדים. יש אנשים שיעדיפו יותר דירות גן, הן בגלל הגודל שהוא, כמו דירת הגן שאינה בגודל של ווילה , כך שהארנונה לא תהיה בשמים וכן התחזוקה שלה תהיה פחות קשה, אך חצר פרטית היא בהחלט משאת נפשם של זוגות רבים.

אופציית מגורים מפנקת ויוקרתית

ללא כל ספק, האופציה של דירות גן למכירה בשרון, היא הרבה יותר טובה מדירה בקומות הבניין, שאין לה חצר ופרטיות. מדובר בכניסה שלכם, אשר אינה קשורה לדיירים אחרים, החצר היא בבעלות הדיירים ולא  בבעלות משותפת, ניתן להגביה את הגדר ולחוש כי אתם ממש באיזה קוטג' או ווילה בזעיר אנפין. ניתן למצוא גינות בגודל מרשים ולטפח אותן בהתאם לטעמכם האישי. ניתן למצוא דירות גן בגדלים של 3,4 או5 חדרים כך שבהחלט מדובר על נכס גדול ומרווח שמתאים גם למשפחה גדולה. 

דירת גן   בשרון - זה כמעט כמו ווילה

יש לציין כי על פי סקר שנערך בגלובס, דירות גן למכירה בשרון, הן הרב יותר מבוקשות מכל נכס אחר. חלום של ווילה הוא רחוק להרבה זוגות צעירים וגם כך, המשכנתא שנוטלים זוגות צעירים היא גבוהה. דירת גן בשרון, היא כמעט כמו ווילה. גם הסקר מוכיח, כי רוב האנשים והזוגות בפרט, יעדיפו משל דירות גן על פני פנטהאוז. גם מי שמוכר בית פרטי, כי הילדים גדלו והנכס גדול עבורו, ההרגל של בית עם גינה נשאר להם והם תמיד יעדיפו למכור את הווילה ברשותם ולרכוש דירת גן עם גינה של 200 מ"ר. כאשר מדובר באזור הירוק של השרון, דירות גן, הפכו להיות מבוקשות יותר בשנים האחרונות בגלל שהן הרבה יותר אטרקטיביות וריאליות במחיר משאר הנכסים.

וילות חדשות למכירה בשרון

דירות גן למכירה

09-7962420

דירות למכירה בשרוןתל מונד החדשה | אודות הפרוייקט | מידע מקצועי | וילות בשרון | פנטהאוזים למכירה | דירות גן למכירה | קוטג'ים למכירה | דירות גג | דופלקסים בשרוןצור קשר | מפת אתר

תל מונד החדשה, פרוייקט הנדלן היוקרתי בשרון, טל: 09-7962420