שם:
טל':
אימייל:
09-7962420
תל מונד החדשה
תל מונד החדשה
 
קניית בתים במושב משמרת

קניית בתים במושב משמרת

בתים ודירות חדשות במושב משמרת עם פרויקט תל מונד החדשה

פרויקט תל מונד החדשה יוצא לדרך ומזמין אתכם לקחת חלק ביזמות הנדלן החמה של השרון. פרויקט תל מונד מציע לכם לרכוש בתים, וילות, דירות וקוטג'ים במגוון הפרוייקטים היוקרתיים באזור השרון והסביבה, מושבים בשרון כמו משמרת, צורן קדימה ועוד. הבניה באזור מושב משמרת והשרון בכלל נמצאת בשנים האחרונות בתנופה משמעותית, ולכם יש הזדמנות חסרת תקדים לרכוש בית או דירה חדשה במיקום החם בישראל. בפרוייקט תל מונד החדשה תיהנו מאפשרויות דיור מתקדמות:

דירות גן מעוצבות
פנטהאוזים ודירות גג 3,4, ו-5 חדרים
קוטג'ים בסביבה ירוקה

את מגוון האפשרויות ניתן למצוא בתל מונד החדשה - מגורים בסביבה חדשה ומתפתחת, במיקום איכותי במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

מושב משמרת בשרון: מגוון אפשרויות למגורים

מושב משמרת הנו ישוב קהילתי הממוקם ממזרח לתל מונד. למי שאינו בקיא, גוש תל מונד, ובשמו השני מועצה אזורית לב השרון, ממוקם ממזרח לנתניה ואבן יהודה לאורך כביש 553 מזרח. בינו לבין כביש 553 מערב עובר אחד מעורקי התנועה הראשיים של מדינת ישראל, כביש 4, אשר מפריד בין אבן יהודה לבין מועצה אזורית לב השרון. נתניה נמצאת כ- 5 ק"מ מערבית לאבן יהודה. על כן, קניית בתים במושב משמרת ממקמת אתכם במיקום אטרקטיבי במיוחד, בסמוך לנתניה בנסיעה ישירה לכיוון מערב, ובסמוך לחדרה בנסיעה ישירה לכיוון צפון. לכל אחת מערים אלו ניתן להגיע בתוך כ- 15 דקות ממושב משמרת.

סביבה ירוקה, עצים מלבלבים, ושקט פסטורלי יעטו אתכם מכל עבר. מדובר באחד המושבים השקטים ביותר, שכן הוא עצמו גובל במושב גדול יותר, תל מונד, אשר ממנו ניתן לצאת לעורקי התנועה המרכזיים. ממזרח למשמרת – יישוב נוסף בשם חירות, בעל אופי דומה לזה של משמרת. לכן, מגורים במשמרת מאפשרים לכם גם לצאת מערבה לכיוון הערים וגם "לברוח" מזרחה לפסטורליות של מושב חירות.

בנייה חדשה בלבד

בשונה ממשאים ומתנים שניהלתם עם דיירים מוכרים, כאן אין עלויות השבחה משום שמדובר בבתים חדשים. מחיר הבית נגזר ממחיר הקרקע ומעלויות הבנייה. לכן, כל אינפורמציה שתקבלו בהקשר למחירים תתבסס רק על נתונים אלה. יצוין כי אם תבדקו ותנסו לשוחח עם דייר מוכר, הוא ככל הנראה צפוי לנקוב במחיר גבוה מזה שלנו, ובצדק, אשר כולל בחובו גם את ההשקעה בה הוא נקט לפני שפרסם את הבית למכירה: החלפת פרזול, צביעת קירות, פיצול חדרים וכד'.

סביבה איכותית!

השכנים הוותיקים שלצדכם מגיעים ברובם המכריע מהשכבות החזקות באוכלוסייה הן בחינוך והן בתעסוקה. חלקם אנשי חקלאות וחלקם בעלי מקצועות מודרניים. מושב משמרת ממוקם בסמוך למוסדות חינוך מובילים, ולמקומות עבודה איכותיים בערים הקרובות.

ומה לעתיד?

ניתן למכור את הבית, להשכיר אותו או להמשיך למגורים במושב משמרת. בכל אחד מהתרחישים הללו, אתם יוצאים נשכרים הן מבחינה כלכלית והן מבחינת איכות המגורים. צרו קשר עמנו על מנת לקבל מידע נוסף על קניית בתים במושב משמרת!

וילות חדשות למכירה בשרון

קנית בתים במושב

09-7962420

דירות למכירה בשרוןתל מונד החדשה | אודות הפרוייקט | מידע מקצועי | וילות בשרון | פנטהאוזים למכירה | דירות גן למכירה | קוטג'ים למכירה | דירות גג | דופלקסים בשרוןצור קשר | מפת אתר

תל מונד החדשה, פרוייקט הנדלן היוקרתי בשרון, טל: 09-7962420