שם:
טל':
אימייל:
09-7962420
תל מונד החדשה
תל מונד החדשה
 
דופלקסים ובתים פרטיים בשרון

דירות ובתים במושב חירות
 

מושב חירות ממוקם בדרום מזרח מועצה אזורית לב השרון. ממערבו נמצא מושב משמרת, וממערב למשמרת נמצאת תל מונד מדרום לכל סוללת המושבים הזו נמצא כפר הס. האזור כולו נמצא בדיוק צפונית לעיר הערבית טירה, ובדיוק דרומית לכביש 553, שמבדיל בין מועצה אזורית לב השרון לבין קדימה צורן. מבחינ צירי תנועה, לא יתן לעבור מגוש היישובים לטירה. שער נעול חוצץ בין הישובים. ניתן לנסוע דרומה באמצעות כביש 553 מערב וכביש 4 דרום לכיוון כפר סבא וצומת מורשה. 

מדוע לבחור במושב חירות?

המושב ממוקם בדיוק במזרח הגוש, מה שמקנה שקט ושלווה מפני צירי התנועה המרכזיים. מאידך, משמרת ותל מונד נהנות מצירי תחבורה נוחים מאד, ושקטים מאד, מה שמקל את הדרך החוצה אם וכאשר צריך. בנוסף, מציעה חירות תשתית חינוך מעולה, בתי ספר מן המעלה הראשונה, ויש כאן קהילה חזקה של נותני שירותים השוכרים דירות באזור. ניתן למצוא כאן מורים לנגינה, רופאים, מהנדסים ועוד בעלי מקצועות חופשיים הפועלים מהיישוב ומעניקים שירותים לדייריו.

אלו בתים ודירות ניתן למצוא בחירות?

רוב הבתים חד מפלסיים, ומתאימים למשפחה. ניתן למצוא בית דו משפחתי דו קומתי, או דופלקס דו קומתי וחד משפחתי. ניתן לקנות בית דו מפלסי על בסיס קומה 0 ומרתף עם כניסה נפרדת, אותו ניתן להשכיר לדיירים שונים המבקשים לשכור דירה נחמדה באזור השרון.

מדוע מושב חירות הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורכם?

ריאות ירוקות בטוחות, אשר בשונה מהריאות הירוקות שבערים הגדולות, המשווקות כעת במיזמי נדל"ן חדשים, לא צפויות להפוך לאתר "עלייה לרגל" של נוער מופרע או נרקומנים. הריאות הירוקות הללו היו שם עוד מימי הדור הקודם, וממשיכות לתפקד ככאלה גם היום. בנוסף, כל מה שאתם צריכים, מבית הספר של הילד ועד הסופרמרקט והמתנ"ס, במרחק הליכה, ללא צורך בשימוש ברכב. ניתן לשלוח לבד את הילדים כי בקושי יש כבישים באזורי ההליכה. זהו ללא ספק המיקום המושלם והפסטורלי לגידול ילדים.

אפשרויות להגעה לדירה במושב חירות

דרך משכנתא בבנק ללא התערבות החברה.

באמצעות הלוואה של החברה. בטרם תחתמו עליה מומלץ לבדוק האם אתם זכאים למשכנתא.

 

תנאי התשלום נוחים. ניתן להסדיר את התשלום בדרכים שונות. לפרטים פנו אלינו!

 

 

וילות חדשות למכירה בשרון

קנית בתים במושב

09-7962420

דירות למכירה בשרוןתל מונד החדשה | אודות הפרוייקט | מידע מקצועי | וילות בשרון | פנטהאוזים למכירה | דירות גן למכירה | קוטג'ים למכירה | דירות גג | דופלקסים בשרוןצור קשר | מפת אתר

תל מונד החדשה, פרוייקט הנדלן היוקרתי בשרון, טל: 09-7962420